365 plates #176 lekker naar de camping

Het was een heerlijk weertje gisteren, we vertoefden prima op de camping en reden even half Limburg door. En ik werd voor het eerst in mijn leven herkend door mijn blog, en je zal nooit raden door wie!

Naar de tandarts

Een ontbijtje van roeryoghurt met quaker en een stukje bananenbrood met pindakaas.

Na 1,5 jaar/2 jaar een beugel kreeg ik het wel bekende stangetje in mijn mond gemonteerd. Ze hadden hem al een keer moeten vervangen en dit maal was er een stuk plaksel weg bij 1 tand. Dus ik belde dinsdag de tandarts voor een afspraak en die was vandaag bij een vervanger van mijn tandarts. Helemaal prima! Ik liep de behandelkamer binnen en ik keek de tandarts van Kenneth aan. Ik dacht nog hé gelukkig die ken ik! Maar het mooie was, hij kende mij dus ook, van Ballontraebay! Kenneth deelt altijd mijn artikelen en klaarblijkelijk had hij dat dus in de gaten haha. Geweldig! Hij vroeg me hoe je het uitsprak en wat het nou was. Dat gaf gelijk een ontspannen sfeertje. Ik had het idee dat hij de spalk helemaal weg zou halen, maar hij hoefde alleen maar dat stukje bij te plakken! Ideaal! En daarna liep ik weer vrolijk terug naar Kenneth in de wachtkamer.

Op de camping

Gaaf die kleuren hé!

Nadat we bij de tandarts waren geweest, reden we even naar Vlodrop om sprinkhanen voor Sjonnie te halen. Daar stond ik een hele tijd te staren naar deze mooie panterkameleon. Wat een mooi beestje ! Daarna gingen we naar de Heuts voor een ander zeil voor het zwembad en zekeringen voor mijn schoonpap. Om vervolgens de sprinkhanen thuis af te zetten en het juiste zeil over het zwembad te doen. En toen was het eindelijk tijd om naar mijn schoonouders op de camping te gaan! Heerlijk onder de luifel zitten zonnen en wat gezellig kletsen. Ik amuseerde me prima haha. Zelfs zo goed dat ik mijn bovenbenen, en mijn bovenarmen heb verbrand. A little bummer on this pretty day.

Risotto en Clevers ijs

Nomnomnom

We bleven gezellig eten en mijn schoonmoeder maakte risotto met een salade en mijn schoonpap sneed er nog wat meloen bij. Lekker ! Als toetje at ik chocolade-vanille vla. Mijn schoonvader moest gaan werken en ik hielp even met de afwas en daarna gingen Kenneth en ik naar Grubbenvorst. Kenneth wilde graag een kratje bier halen en ik wilde graag after sun en naar Clevers ijssalon.

Liefde voor ijs !

Dus nadat we bijna 10 euro hadden betaald voor een flesje after sun liepen we naar de ijssalon. Kenneth nam een bakje citroen en straciatella en ik een bakje met  yoghurt en ferrero. En toen aten we samen op een bankje onze ijsjes op, gezellig! Van dat soort kleine dingen kan ik echt genieten.

’s Avonds kwam onze buurjongen met zijn vriendin nog wat drinken en tussendoor deed ik nog een mierenbestrijding. De beste beestjes zitten voor ons nest en wandelen ook naar binnen en dat wil ik niet. Dus er ging al een lading azijn met kokend water overheen, maar volgens mij moet ik van sterkere huizen komen om ze uit te kunnen roeien. Dus to be continued! Rond een uurtje of 1 gingen ze naar huis en toen was het bedtijd.

Het was een heerlijk dagje, ik ben echt een camping mens, hoewel ik soms de luxe van een hotel ook erg leuk vind. Hadden jullie vrij vandaag?

Volg je me al via FacebookInstagram en/of Twitter? Zou ik heel leuk vinden!

6 comments for “365 plates #176 lekker naar de camping

1. mei 27, 2017 at 8:37 am

Gezellig! Lijkt me heerlijk om nu al op de camping te staan. Wij gaan pas over 8weekjes op vakantie dus moeten nog even wachten.

• Ballontraebay
      mei 27, 2017 at 8:45 am

Ahh nog even geduld! De tijd vliegt ! Wel heerlijk zeg, wens jullie een zonnige vakantie toe !

2. Ger
    mei 27, 2017 at 8:48 am

Ja het was gezellig em heet alleen jammer dat ik moest gaan werken maar ja ook dat hoort erbij. Tot de volgende keer maar weer doei

3. Ballontraebay
    mei 27, 2017 at 8:50 am

Klopt ! Tot de volgende keer ! Doei

4. oma
    mei 27, 2017 at 3:44 pm

Kelly, weer een mooie dag gehad en je vond het ook niet te warm. Hoe gaat het nu met je armen en benen? Tegen mieren is er van alles te krijgen, ik zou ze ook niet binnen willen en hou ze daarom een beetje verder weg. Op het moment is het hier ook erg, maar gelukkig nog in de tuin. Wij gebruiken mierenkorrels en als ik overal die mierengaatjes zie, dan los ik de korrels op in water en giet een flinke scheut in en rondom die gaatjes. Maar dan verhuizen ze vaak gewoon weer naar een ander plekje. Het is opletten! Hou het een beetje koel vandaag. Liefs oma xx

• Ballontraebay
      mei 27, 2017 at 5:36 pm

Met mijn armen en benen gaat het redelijk! Gelukkig wel, ik ga aan de slag met de tips ! Dank u wel. Liefs xx